Для учнів


Старанні мої десятикласники! Повідомляю вас про те, що шкільні підручники ви зможете здати до шкільної бібліотеки згідно графіку, який буде поданий на сайті школи!

Будьте здорові та успішні!



 Шановні учні!

Прохання, всі письмові завдання з природознавства, біології та хімії: практичні роботи, тест контролі, лабораторні роботи, письмові завдання; пересилати мені у Viber: 098-723-21-23 для оцінювання засвоєних вами знань!

Учні 10 класу, прошу повідомляти мене, упродовж карантину, кожного тижня, до середи включно, про стан вашого здоров'я! Це важливо!

Дякую за взаєморозуміння та плідну співпрацю!

_____________________________________________________________________

До уваги учнів 7-11 класів! До вашої уваги надається віртуальна хімічна лабораторія, за допомогою якої можна описати лабораторні досліди та практичні роботи.

Віртуальна хімічна лабораторія

Шановні гості сайту, поціновувачі хімії та сучасних технологій!
Вашій увазі представлено добірку лабораторних робіт для локалізованої українською віртуальної хімічної лабораторії Virtual Lab, розроблених викладачами та студентами кафедри хімії та методики її навчання Криворізького державного педагогічного університету. Наразі ця добірка містить лише сім віртуальних лабораторних робіт з теми "Розчини".
Для використання цих лабораторних робіт Вам необхідно здійснити декілька простих кроків:
1. Завантажити локальну мультимовну версію віртуальної хімічної лабораторії Virtual Lab з офіційного сайту розробника за покликанням: http://chemcollective.org/assets/modules/activities/vlab/download/vlab.2.1.0.int.zip
2. Завантажений архів розпакувати у будь-який зручний каталог – програма безкоштовна і не потребує встановлення на комп'ютер, проте необхідна наявність програмного забезпечення для роботи у середовищі Java. Локалізована українською версія запускається через активацію файлу VLabUK.exe, розташованого у кореневому каталозі програми.
Завантажена мультимовна версія уже містить близько тридцяти лабораторних робіт, створених розробниками програми (IrYdium Project, Chem Collective) і локалізованих українською мовою.
3. Для роботи з розробленими для школярів лабораторними роботами, необхіднно завантажити архів за покликанням: https://drive.google.com/open?id=1S2KCY-z-F23A0Nesy_aKpI0o0ypHrp5L і розархівувати його у будь-який зручний для Вас каталог.
4. Скопіювати і вставити з заміною до каталогу з програмою VLab файл ProblemIndex_uk.
5. Скопіювати і вставити з заміною до каталогу з програмою VLab, до папки assignments, підкаталог problems_uk.
6. Запустити файл VLabUK.exe і у вікні програми через меню "Файл" - "Завантажити завдання" вибрати необхідну Вам віртуальну лабораторну роботу. Розроблені нами лабораторні завдання знаходяться у блоці "Шкільний експеримент".
Приємної Вам роботи з програмою!
У подальшому планується збільшення кількості розроблених для школи віртуальних лабораторних робіт, а також виправлення певних огріхів у інших лабораторних роботах та розробка різних необхідних для користувача матеріалів. Про стан оновлень будемо повідомляти у цьому матеріалі.
Ваші відгуки, пропозиції, запитання та побажання стосовно роботи з украхїномовною версією цієї програми просимо надсилати на e-mail: k_chemistry@kdpu.edu.ua або acinonyxleo@gmail.com.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________


Теми уроку і дати обов'язково записувати в робочий зошит з подальшим опрацюванням зазначених завдань!

                                              Природознавство 5 клас

Предмет
Тема  уроку
Опрацювати

Природознавство 5
16.03.20
Організм і його властивості.
Клітинна будова організмів.
Параграф 33, запитання після параграфа.
Письмово ст. 146, завдання 1-2.

Природознавство 5
18.03.20
Різноманітність організмів.
Рослини. Тварини.
Параграф 34, ст. 151 (описати дослід).


Природознавство 5
23.03.20
Різноманітність організмів: Гриби. Бактерії.
Параграф 35, запитання параграфа, ст. 156 (заповнити таблицю).
Запитання після параграфа.



Природознавство 5
25.03.20
Практичне заняття.
Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.
Параграф 36, описати ст. 159, практичне заняття.
Відповідати на питання згідно відповідних тем підручника.



Природознавство 5
30.03.20
Практичне заняття. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників, електронних колекцій.
Описати: ст. 161 (практичне заняття), читати параграф 37, завдання опрацювати.

Переглянути відео за посиланням: https://www.facebook.com/watch/
?v=623911418192745

https://www.facebook.com/vierka.kovacsova
/videos/
2878856278896218/UzpfSTEw
MDAwMzgyNTcwNzI3ODox
ODYzMzA0MTM3MTQwNDI1/


Природознавство 5
1.04.20
Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.
Параграф 38, читати, виписати основні поняття, терміни.
ст. 166, станьте дослідниками природи.



Природознавство 5
6.04.20
Навчальний проект «Вирощування найвищої бобової рослини». Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.
Виконати навчальний проект ст. 193 (письмово).
Письмово завдання 6, ст. 172
Вивчити параграф 39.


Природознавство 5
8.04.20
Наземно-повітряне середовище життя організмів.
Вивчити параграф 40.
Запитання ст. 176.


Природознавство 5
13.04.20
Водне середовище життя.
Вивчити параграф 41.
Ст. 180, завдання 5 (письмово).

Природознавство 5
15.04.20
Ґрунтове середовище життя.
Вивчити параграф  42
Ст. 184, завдання 6 (письмово).

Природознавство 5
22.04.20
Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозвязки між організмами.
Вивчити параграф  43
Ст. 188, завдання 5,6 (письмово).


Природознавство 5
27.04.20
Угрупування організмів. Екосистеми.
Вивчити параграф 44.
Підготувати проект «Вирощування найвищої бобової рослини».
Повторити параграф 33-43.

Природознавство 5
29.04.20
Контрольна робота.
Ст. 194-195 (письмово)

Природознавство 5
4.05.20
Людина - частина природи.
Вивчити параграф 45.
Ст. 201 завдання 4.


Природознавство 5
6.05.20
Екологічні проблеми та їх розв’язування .
Вивчити параграф 46.
Ст. 206 завдання 5.



Природознавство 5
13.05.20
Практичне заняття: «Дослідження екологічних проблем своє місцевості»
Повторити параграф 46
Виконати практичне заняття ст. 216.


Природознавство 5
18.05.20
Охорона природи. Червона книга України.
Практична робота:
«Складання Червоної книги своєї місцевості.»
Повторити параграф 46
Вивчити параграф 47.
Виконати практичну роботу:
«Складання Червоної книги своєї місцевості.», ст. 210.


Природознавство 5
20.05.20
Навчальний проект «Смітити не можна - переробляти».
Повторити параграф 46-47
Виконати навчальний проект ст.. 216


Природознавство 5
25.05.20
Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення як збереження природи Землі.

Вивчити параграф 48, ст. 215 завданяя 4 (письмово).
Повторити параграф 38-47

Природознавство 5
27.05.20
Тематичний тестовий контроль.

Повторити параграф 33-48.

                                                          Біологія 6 клас

Предмет
Тема  уроку
Опрацювати

Біологія 6
18.03.20
Мохи.
Лабораторне дослідження. Будова моху.
Вивчити параграф 39.


Біологія 6
20.03.20
Папороті.
Лабораторне дослідження.
Будова папоротей.
Вивчити параграф 41.

Біологія 6
25.03.20
Хвощі, плауни.
Параграф 40, письмово завдання 1,2 ст. 181, відповіді на питання.

Біологія 6
27.03.20
Голонасінні
Параграф 42, письмово завдання ст.189





Біологія 6
1.04.20
Покритонасінні (квіткові).
Параграф 43, вивчити. Описати основні терміни, поняття. Завдання ст. 192.

Переглянути відео за посиланням: https://www.facebook.com/watch/
?v=623911418192745

https://www.facebook.com/vierka.kovacsova
/videos/
2878856278896218/UzpfSTEw
MDAwMzgyNTcwNzI3ODox
ODYzMzA0MTM3MTQwNDI1/



Біологія 6
3.04.20
Практична робота №3, порівняльна будова мохів, папоротей, та покритонасінних (квіткових) рослин.
Описати практичну роботу ст. 209, повторити параграф 39-44.

Біологія 6
8.04.20
Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин.
Вивчити параграф 45, ст. 196
Запитання і завдання ст. 202
Повторити параграф 44.

Біологія 6
10.04.20
Рослинні угруповання.
Вивчити параграф 46
Завдання ст. 209 (усно).


Біологія 6
15.04.20
Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
Значення рослин для людини.
Повторити параграф 46
Підготувати проект за темою: «Рослини у моєму житті».


Біологія 6
17.04.20
Практична робота №4
«Вибір видів кімнатних рослин, для вирощування в певних умовах»
Описати практичну роботу ст. 210, повторити параграфи 44-46.

Біологія 6
22.04.20
Повторення і узагальнення знань.
Ст. 211-212. Повторити параграф 38-46.

Біологія 6
24.04.20
Особливості живлення,  життєдіяльності та будови грибів.
Вивчити параграф 47.
Ст. 218, Завдання 1 (таблиця, письмово).

Біологія 6
29.04.20
Розмноження та поширення грибів.
Вивчити параграф 48.
Повторити параграф 47.

Біологія 6
6.05.20
Групи грибів: симбіотичні.
Лабораторне дослідження.
Вивчити параграф 49.
Лабораторне дослідження будови шапинкових грибів.
Повторити параграф 48.


Біологія 6
8.05.20
Практична робота №5 «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості».
Вивчити параграф 50-51.
Ст. 247 , Практична робота №5 (описати).

Біологія 6
13.05.20
Дріжджі.
Вивчити параграф 52, до ст. 236 (цвілеві гриби).
Повторити параграф 51.

Біологія 6
15.05.20
Сапротрофні - цвілеві гриби.

Вивчити параграф 52.
Повторити параграф 49.

Біологія 6
20.05.20
Паразитичні гриби, що викликають хвороби рослин.
Вивчити параграф 53.
Повторити параграф 52

Біологія 6
22.05.20
Лишайники.

Вивчити параграф 54. Ст. 247, Завдання (письмово).
Вивчити ст. 249-250.

Біологія 6
27.05.20
Міні проект «Значення грибів у природі і житті людини».

Повторити параграф 47-54.

Біологія 6
29.05.20
Повторення і узагальнення знань.
Повторити параграфи 11-54.
                                                
                                                        Біологія 7 клас 


Предмет
Тема  уроку
Опрацювати

Біологія 7
16.03.20
Покриви тіла тварин.
Параграф 41.
Лабораторне дослідження
ст. 180

Біологія 7
18.03.20
Подразливість тварин.
Параграф 42.
Мініпроект, ст. 184.
Самостійна робота ст. 183.

Біологія 7
23.03.20
Нервова система, її значення.
Розвиток у різних тварин.
Параграф 43,
відповіді на питання.

Біологія 7
25.03.20
Практична робота.
Порівняння будови головного мозку хребетних тварин.
Практична робота №6, ст.. 186-188. (письмово).
Параграф 43
Біологія 7
30.03.20
Розмноження та його значення.
Вивчити параграф 44,
Записати основні поняття, терміни, виконати мініпроект «Турбота про потомство», ст. 192.
Біологія 7
1.04.20
Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення).
Вивчити параграф 45, ст. 196 (діяльність, результат).


Біологія 7
6.04.20
Періоди та тривалість життя тварин. Лабораторне дослідження: «Визначення віку тварин», ст. 199.
Параграф 46. Письмово лабораторне дослідження ст. 199-200.
Захист мініпроекту «Турбота про потомство», ст. 192

Біологія 7
8.04.20
Захист міні проектів.
Вивчити ст. 201, самоконтроль знань: ст. 202 (письмово).

Біологія 7
13.04.20
Поведінка тварин, методи її вивчення.
Вивчити параграф  47, ст. 206, виконати лабораторне дослідження (письмово).


Біологія 7
15.04.20
Форми поведінки тварин. Поведінкові реакції тварин.
Вроджена поведінка тварин.
Вивчити параграф  48.
Виконати: практична робота №7, ст. 209 (письмово).
Вивчити параграф  49. Ст. 214, таблиця 22 (виконати письмово).

Біологія 7
22.04.20
Форми поведінки тварин. Набута поведінка тварин.
Вивчити параграф 50
Підготувати міні проект «Як вчаться пташенята». (ст.. 218)
Біологія 7
27.04.20
Розумова діяльність тварин.

Вивчити параграф 51.
Виконати міні-проект: «Як тварини користуються знаряддями праці». Ст. 222.

Біологія 7
29.04.20
Індивідуальна поведінка тварин.
Вивчити параграф 52,
Виконати міні-проект: «Як спілкуються тварини».


Біологія 7
4.04.20
Форми поведінки тварин.
Репродуктивна поведінка тварин.
Вивчити параграф 53.
Виконати міні-проект: «Чому мігрують тварини». Ст. 230

Біологія 7
6.04.20
Соціальна і територіальна поведінка тварин.
Вивчити параграф 54-55.
Виконати міні-проект: «Угруповання тварин».

Біологія 7
13.05.20
Еволюція поведінки тварин.
Вивчити параграф 56, ст. 241
Виконати тести, ст. 244.


Біологія 7
18.05.20
Узагальнення знань за темою:
«Еволюція поведінки тварин».

Тестовий контроль знань.

Узагальнення знань ст. 243.
Тестовий самоконтроль знань ст. 244. (виконати письмово).


Біологія 7
20.05.20
Поняття про екосистему ти чинники середовища.
Вивчити параграф 57-59.


Біологія 7
25.05.20
Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі. Ланцюги живлення.
Вивчити параграф 60.



Біологія 7
27.05.20
Охорона природи. Червона книга України.
Вивчити параграф 61-62.
Виконати міні-проект: «Заповідні території України», ст. 269.

Узагальнення теми, ст. 271-278.
Тестовий самоконтроль знань ст. 272.

                                                    
                                                              Біологія 8 
         

Предмет

Тема  уроку

Опрацювати

 

 

Біологія 8

17.03.20

Значення опорно-рухової системи.

Огляд будови скелета. З’єднання кісток.

Провторити параграф 28.

Лабораторне дослідження ст. 128

Вивчити параграф 29.

 

 

Біологія 8

20.03.20

Функції і будова скелетних м’язів.

Основні групи скелетних м’язів.

Вивчити параграф 31.

Лабораторне дослідження ст.139.

 

Біологія 8

24.03.20

Робота м’язів, втома м’язів.
Лабораторне дослідження.

Вивчити параграф 32, ст. 144, лабораторне дослідження письмово.

 

 

 

Біологія 8

27.03.20

Профілактика порушень опорно-рухової системи. Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи.

Вивчити параграф 33, самостійна робота з таблицею, ст. 148 письмово.

Проект «Що таке «тунельний синдром» і як його лікувати»

 

 

 

 

 

Біологія 8

31.03.20

Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини.

Вивчити параграф 34-35, описати основні поняття і терміни, ст. 154, 157, самостійні роботи (письмово).

 

Переглянути відео за посиланням:
https://www.facebook.com/vierka.kovacsova

/videos/

2878856278896218/UzpfSTEw

MDAwMzgyNTcwNzI3ODox

ODYzMzA0MTM3MTQwNDI1/

 

Біологія 8

3.04.20

Спинний мозок.

Лабораторне дослідження.

Вивчити параграф 36, ст. 162 (письмово лабораторне дослідження).

 

 

Біологія 8

7.04.20

Головний мозок.

Лабораторне дослідження «Будова головного мозку».

Вивчити параграф 37-38.

Лабораторне дослідження ст. 165-166 (в зошиті).

 

Біологія 8

10.04.20

Периферична нервова система.

Вивчити параграф 39, ст. 174, завдання на самостійне порівняння. Біологія плюс Самопізнання.

Повторити параграф 21.

 

Біологія 8

14.04.20

Профілактика захворювань нервової системи.

Вивчити параграф 40, ст. 177-178, завдання письмово.

Біологія 8

17.04.20

Узагальнення знань. Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система.

Вивчити ст. 179, ст. 180 – тестові завдання.

 

Біологія 8

21.04.20

Узагальнення знань.

Ст. 179, Повторити параграфи 34-40.

Виконати тестові завдання.  (ст. 180, письмово).

 

Біологія 8

24.04.20

Загальна характеристика сенсорних систем.

Вивчити параграф  41, ст. 184 (таблиця, письмово).

 

 

Біологія 8

28.04.20

Зорова сенсорна система.

Вивчити параграф 42.

Виконати лабораторне дослідження «Виявлення сліпої плями на сітківці ока». ст. 188 (письмово).

 

 

Біологія 8

5.05.20

Зір людини. Порушення зору.

Лабораторне дослідження: «Визначення акомодації ока».

Повторити параграф 42.

Вивчити параграф 43.

Лабораторне дослідження: «Визначення акомодації ока». Ст. 191 (описати).

 

 

Біологія 8

8.05.20

Слухова сенсорна система.

Лабораторне дослідження: «Вимірювання порога слухової чутливості».

Вивчити параграф 44.

Лабораторне дослідження: «Вимірювання порога слухової чутливості». Ст. 195. (письмово).

 

Біологія 8

12.05.20

Сенсорні системи.

Вивчити параграф 45-47.

Ст. 203 (виконати діяльність – навчаємося розпізнавати).

 

Біологія 8

15.05.20

Вища нервова діяльність. Безумовні і умовні рефлекси.

 

Вивчити параграф 48-50.

Лабораторне дослідження:

«Визначення реакції ціниць на світло»

Ст. 217

 

Біологія 8

19.05.20

Мова. Мислення та свідомість. Сон і біоритми.

Вивчити параграф 51-54, ст. 239

Тестове оцінювання ст. 240.

.

 

Біологія 8

22.05.20

Будова та функції репродуктивної системи.

 

Вивчити параграф 62-63, ст. 278 (самостійна робота).

 

Біологія 8

26.05.20

Ембріональний і  постембріональний розвиток людини.

Вивчити параграф 64-65, ст. 286,

Самостійна робота (таблиця).

 

Біологія 8

29.05.20

Репродуктивне здоров’я.

Вивчити параграф 65.

Ст. 287-288 вивчити.

Повторити параграф 48-61.

 

 

Біологія 8

22.09.20

Поняття про механізми регуляції. Нервова регуляція. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга.

Вивчити параграф 3 до ст. 16 (ендокринна система).

Вивчити параграф 55 до ст. 243 (гуморальна регуляція).

 

Біологія 8

23.09.20

Гуморальна регуляція. Поняття про гормони.

Вивчити параграф 3 до ст. 16 ( імунна система).

Вивчити параграф 55 до ст. 243

(до імунної регуляції).

 

Біологія 8

29.09.20

Імунна регуляція.

Вивчити параграф 3.

Вивчити параграф 55, 59.
Ст. 17 - Самостійна робота з таблицею (письмово).

 

 

Біологія 8

30. 09.20

Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини - основна властивість живого.

 

Вивчити параграф 5. Ст. 26
Виконати дослідницький практикум.


                                                                                                              Біологія 9 клас

Предмет
Тема  уроку
Опрацювати


Біологія 9
17.03.20
Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції.
Параграф 47, ст.201, завдання.
Біологія 9
19.03.20
Еволюція людини.
Параграф 48,
ст. 205, завдання.

Біологія 9
24.03.20
Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.
Параграф 49, ст. 209, завдання, діяльність. Письмово.
Самоконтроль знань, ст. 211.

Біологія 9
26.03.20
Основи еволюційної філогенії та систематики.
Параграф 50.
Завдання-діяльність: ст. 215, письмово.





Біологія 9
31.03.20
Неклітинні форми життя: віруси.
Вивчити параграф 51,
Записати основні поняття, терміни.
Виконати проект: «Коронавірус: заходи безпеки та гігієна».

Переглянути відео:
https://www.facebook.com/vierka.kovacsova
/videos/
2878856278896218/UzpfSTEw
MDAwMzgyNTcwNzI3ODox
ODYzMzA0MTM3MTQwNDI1/

Біологія 9
2.04.20
Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти
Параграф 52-53, виконати завдання ст. 222, 227.


Біологія 9
7.04.20
Огляд основних еукаріотичних таксонів.
Вивчити параграф 53, ст. 227-228.
Виконати завдання на порівняння, ст. 227 (письмово).
Самоконтроль знань ст. 229 (письмово).

Біологія 9
9.04.20
Екосистема. Різноманітність екосистем.
Вивчити параграф 54, ст. 233 (робота зі схемою, письмово).


Біологія 9
14.04.20
Харчові зв’язки в екосистемах.
Екосистеми та  їх функціонування.
Вивчити параграф 55, ст. 236-237, завдання і практичні вправи (письмово).

Біологія 9
16.04.20
Потоки енергії та колообіг речовин.
Ст. 235-236, повторити параграф  55.

Біологія 9
21.04.20
Біотичні, абіотичні та атропічні фактори.
Вивчити параграф 56, 57. Ст. 245 (таблиця, письмово).

Біологія 9
23.04.20
Екосистеми та їхня стабільність.
Ст. 249, завдання  (таблиця, письмово).

Біологія 9
28.04.20
Біосфера як цілісна система.
Вивчити параграф 59
Ст. 253 завдання письмово, (заповнити таблицю).



Біологія 9
30.04.20
Біосфера та її збереження.
Вивчити параграф 60
Таблиця, ст. 256-257 (письмово).
Виконати проект: «Виявлення рівня антропогенного впливу в екосистемах» (письмово).

Ст. 258. Узагальнення теми. (вивчити).


Біологія 9
5.05.20
Контрольна робота.
Повторити параграф 54-60.
Тест-контроль. ст. 258.

Біологія 9
7.05.20
Поняття про селекцію.
Вивчити параграф 61.
Ст. 263, виконати завдання письмово.


Біологія 9
12.05.20
Методи селекції.
Вивчити параграф 62.
Ст. 267, виконати завдання письмово.


Біологія 9
14.05.20
Огляд традиційних біотехнологій.
Вивчити параграф 63.
Ст. 271, виконати завдання письмово.


Біологія 9
19.05.20
Основи генетичної інженерії.
Вивчити параграф 64.
Ст. 273, виконати завдання письмово.



Біологія 9
21.05.20
Генетично модифіковані організми. Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині.
Вивчити параграф 65.
Повторити параграф 64.

Біологія 9
25.05.20
Основи клітинної інженерії.
Вивчити параграф 66.
Повторити параграфи 61-65.
Вивчити ст. 285-286.

Біологія 9
28.05.20
Тестове оцінювання знань.
Ст. 284 - тести.
Повторити параграфи 61-66.

                                                                                                  Біологія 10 клас

Предмет
Тема  уроку
Опрацювати

Біологія 10
17.03.20
Моногени та полігени, успадкування ознак у людини.
Параграф 43, завдання ст. 171

Біологія 10
19.03.20
Позахромосомна спадковість у людини.
Параграф 44, завдання
ст. 174-175



Біологія 10
24.03.20
Закономірності мінливості людини.
Лабораторна робота № 2.
Вивчення закономірностей модифікаційної мінливості.
Параграф 45, ст. 178, лабораторна робота №2 (описати).

Біологія 10
26.03.20
Мутації та їхні властивості.
Параграф 46, ст. 182, самостійна робота (письмово).


Біологія 10
31.03.20
Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів.
Параграф 47, записати основні терміни і поняття, ст. 187: самостійна робота з таблицею.





Біологія 10
2.04.20
Генетичний моніторинг у людських спільнотах.

Вивчити параграф 48, ст. 190, виконати проект: «Скринінг програми для новонароджених», ст. 191 (ставлення).

Переглянути відео за посиланням:
https://www.facebook.com/vierka.kovacsova
/videos/
2878856278896218/UzpfSTEw
MDAwMzgyNTcwNzI3ODox
ODYzMzA0MTM3MTQwNDI1/

Біологія 10
7.04.20
Особливості генофонду людських спільнот.
Параграф 49, ст. 194, самостійна робота з таблицею (письмово).

Біологія 10
9.04.20
Закономірності розподілу алелів у популяції.
Параграф 50, ст. 198, самостійна робота (письмово).
Ст 198 (опрацювати).

Біологія 10
14.04.20
Сучасні завдання медичної генетики.
Самостійна робота, підготувати проект (ст.202). Параграф 51.


Біологія 10
16.04.20
Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.
Параграф  52, ст. 205, самостійна робота (письмово).
Виконати проект: «Генотерапія та її перспективи».


Біологія 10
21.04.20
Репродукція, як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Вивчити параграф 53, ст. 210, самостійна робота (таблиця, письмово)

Біологія 10
23.04.20
Особливості регенерації організму людини.
Вивчити параграф  54, ст. 214, самостійна робота  (таблиця. письмово).

Біологія 10
28.04.20
Трансплантація тканин та органів у людини.
Правила біологічної етики.
Вивчити параграф 55, ст. 218 (розв’язати кроссворд).


Біологія 10
30.04.20
Ріст та розвиток клітин та фактори що на нього впливають.
Вивчити параграф 57, ст. 226, самостійна робота (письмово).

Біологія 10
5.05.20
Старіння та смерть клітин.
Вивчити параграф 58. Ст. 229
самостійна робота (письмово).

Біологія 10
7.05.20
Онкологічні захворювання та онкогенні чинники.
Вивчити параграф 59, ст. 233, самостійна робота (письмово).


Біологія 10
12.05.20
Особливості гематогенезу у людини. Статеві клітини.
Лабораторна робота №3 «Вивчення будови статевих клітин людини».
Вивчити параграф 60
Виконати лабораторну роботу ст. 237.

Біологія 10
14.05.20
Суть та біологічне значення запліднення.
Вивчити параграф 61.
 Ст. 241, самостійна робота.


Біологія 10
19.05.20
Особливості репродукції  людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров’я.
Вивчити параграф 62. Ст. 246, самостійна робота (таблиця).

Біологія 10
21.05.20
Ембріогенез людини. Явище ембріональної індукції.

Повторити параграф 54
Вивчити параграф 63.
Виконати лабораторну роботу №4 ст.249.

Біологія 10
26.05.20
Постембріональний розвиток людини.
Вивчити параграф 64,
Виконати завдання – діяльність, ст. 254.

Біологія 10
28.05.20
Повторення і узагальнення знань.
Повторити параграф 33-64.
                        
Біологія 11 клас                              

Предмет
Тема  уроку
Опрацювати

Біологія 11
18.03.20
Агроценози, їхня структура та особливості функціонування.
Параграф 42, завдання ст.161-162.


Біологія 11
20.03.20
Біосфера як глобальна екосистема; її структура та межі.
Параграф 43, завдання ст. 176.


Біологія 11
25.03.20
Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери.
Параграф 44, ст. 170, (діяльність – завдання, письмово).

Біологія 11
27.03.20
Вчення В.І. Вернадського про біосферу та ноосферу.
Параграф 45, ст. 174,
Самостійна робота з таблицею. Письмово.



Біологія 11
1.04.20
Узагальнення з теми: «Екологія».
Ст. 175.

Переглянути відео за посиланням:
https://www.facebook.com/vierka.kovacsova
/videos/
2878856278896218/UzpfSTEw
MDAwMzgyNTcwNzI3ODox
ODYzMzA0MTM3MTQwNDI1/



Біологія 11
3.04.20
Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні.

Види забруднення, їхні наслідки для екосистем.
Параграф 46, записати виокремлені терміни та поняття, ст. 179 – робота з ілюстрацією, біологія + географія.

Параграф 47, ст. 183, виконати завдання. Самостійна робота.
Виконати завдання: «Біологія + Побут».


Біологія 11
8.04.20
Антропічний вплив на атмосферу.
Параграф 48, ст. 187, самостійна робота з таблицею.
Письмово ст. 187
Ст 187 (діяльність).

Біологія 11
10.04.20
Антропічний вплив на гідросферу.
Параграф 49, ст. 191 (усно), ст. 190 (самостійна робота з таблицню, письмово).

Біологія 11
15.04.20
Антропічний вплив на ґрунти.
Параграф 50, ст. 195, самостійна робота з таблицею (письмово).

Біологія 11
17.04.20
Антропічний вплив на біорізноманіття.
Параграф 51, ст. 199, самостійна робота з таблицею.

Біологія 11
22.04.20
Екологічна політика в Україні.
Вивчити параграф 52, ст. 203, робота з таблицею (письмово).

Біологія 11
24.04.20
«Червона Книга» та «Чорний Список» видів тварин. «Зелена Книга України».
Вивчити параграф 53.
Практична робота №3, ст. 206 (в зошиті).


Біологія 11
29.04.20
Концепція сталого розвитку та її значення. Узагальнення теми «Сталий розвиток та раціональне природокориствання».
Вивчити параграф 54.
Повторити параграф 53.
Вивчити ст. 213.

Біологія 11
6.05.20
Завдання та досягнення сучасної селекції.
Вивчити параграф 55
Самостійна робота (письмово). ст. 217.


Біологія 11
8.05.20
Сучасні методи селекції тварин, рослин і мікроорганізмів.
Вивчити параграф 56. Ст. 221 Самостійна робота. (письмово).



Біологія 11
13.05.20
Значення для планування селекційної роботи вчення М.І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин.
Вивчити параграф 57. Ст. 225 – виконати завдання: «Біологія+»



Біологія 11
15.05.20
Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції.
Вивчити параграф 58, ст. 229 – робота з таблицею.


Біологія 11
20.05.20
Сучасна біотехнологія та її основні напрямки.

Генна  інженерія людини.
Повторити параграф 57,
Вивчити параграф 59. Ст. 233 - робота з таблицею.

Вивчити параграф 60.


Біологія 11
22.05.20
Біоетичні проблеми сучасної медицини.

Вивчити параграф 61. ст. 241
Виконати завдання «Біологія плюс етика»


Біологія 11
27.05.20
Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.
Вивчити параграф 62-63,
Ст. 245 – робота з таблицею.


Біологія 11
29.05.20
Поняття про біологічну небезпеку та біологічну безпеку.
Вивчити параграф 64, ст. 253 – виконати завдання «Біологія + логіка» і самостійна робота з таблицею.
Вивчити 254.


                                                                               Хімія 7 клас

Предмет
Тема  уроку
Опрацювати
Хімія 7
17.03.20
Розчин і його компоненти
Параграф 23, завдання
 ст.155-156, ст. 159 (1-3).


Хімія 7
24.03.20
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Лабораторний дослід №4 (ст. 158)
Параграф 23.
Описати лабораторний дослід №4, ст. 159 (четверте завдання, розв’язати)


Хімія 7
31.03.20
Обчислення масової  частки розчиненої речовини у розчині.
Параграф 23 (записати виокремлені поняття і терміни), ст. 157. Приклад перший, другий виконати в зошиті.


Хімія 7
7.04.20
Практичне заняття. Розв’язування задач.
Повторити параграф 22-23.
Виконати лабораторний дослід (варіант за вибором).
Розв’язати задача 4, ст. 159. 

Хімія 7
14.04.20
Практичне заняття.
Розв’язування задач.
Повторити параграф 12, 16, 23.
Розв’язати задачі (письмово) 5, 6. ст. 159. 

Хімія 7
21.04.20
Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти і основи.
Вивчити параграф 24, описати лабораторний дослід №5, ст. 162.

Хімія 7
28.04.20
Проблема чистої води. Кислотні дощі.
Вивчити параграф 25,  до сторінки 170.
Ст. 171 (завдання 1, 2.)

Хімія 7
5.05.20
Охорона водойм від забруднення.
Вивчити ст. 168-171.
Ст. 171 (завдання 4, 6.).


Хімія 7
12.05.20
Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.
Вивчити параграф 25.
Виконати проект: «Проблема збереження чистоти водойм».

Хімія 7
19.05.20
Узагальнення вивченої теми.
Повторити параграф 22-25.
Ст. 171 (завдання 1, 2, 3).

Хімія 7
26.05.20
Тестовий контроль знань.
Повторити параграф 10-25.
                                                                               
                                                                                   Хімія 8 клас

Предмет

Тема  уроку

Опрацювати

Хімія 8

16.03.20

Властивості основ, лугів.

Параграф 31, лабораторний дослід, 2-3.

 

Хімія 8

18.03.20

Хімічні властивості нерозчинних у воді основ

Параграф 31, завдання

ст. 171,(7-9).

 

Хімія 8

23.03.20

Практичне заняття. Розв’язування задач.

Розв’язати задачі, ст. 172: 18, 20.
Параграф 31.

 

 

Хімія 8

25.03.20

Фізичні та хімічні властивості кислот. Лабораторний дослід № 4, 5.

Параграф 27, 32. ст. 179.

Завдання 11 письмово.

 

 

Хімія 8

30.03.20

Практичне заняття, виконання вправ, розв’язування задач.

Повторити параграф 29-32.

Виконати письмово завдання ст.177-180,

по два завдання кожного рівня.

 

 

Хімія 8

1.04.20

Практичне заняття.
Виконання вправ, розв’язування задач.

Повторити параграф 29-32.

Виконати письмово наступні 1-2 завдання кожного рівня.
ст. 177-180.

 

Хімія 8

6.04.20

Фізичні та хімічні властивості середніх солей.

Параграф 33, лабораторні досліди 6-7, ст. 184, 185.

Завдання 15, 17, 25 (письмово у зошиті).

 

Хімія 8

8.04.20

Практичне заняття.

Лабораторний дослід № 8.

Повторити параграф 33, виконати лабораторний дослід № 8, ст. 184 (11, 18, 24).

 

Хімія 8

13.04.20

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів.

Параграф 34, ст. 189-191, Завдання 3, 7, 10, 11 (письмово).

 

 

Хімія 8

15.04.20

Практична робота №1

«Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук».

Повторити  параграф 29, 31, 32-34.

 

Хімія 8

22.04.20
Загальні способи отримання оксидів.

Вивчити параграф 35.

Виконати завдання, ст. 193. (2, 3, 6, 9).

 

Хімія 8

27.04.20

Добування основ.

Вивчити параграф 36, ст. 196-197.
Завдання 6, 10, 11 (письмово).

 

Хімія 8

29.04.20

Загальні способи отримання кислот.

Вивчити параграф 37.

Виконати: ст. 199 завдання: 5, 7, 8 (письмово).

 

 

Хімія 8

4.05.20

Добування солей.

Вивчити параграф 38.

Ст. 202-206.

Виконати завдання: 6, 11, 25 (письмово).

 

 

 

 

Хімія 8

6.05.20

Узагальнення знань про найважливіші класи неорганічних сполук.

 

 Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Вивчити параграф 39.

Повторити параграф 25-38.

Виконати завдання параграфа (письмово). Ст. 206

 

 

Хімія 8

13.05.20

Поширеність в природі та використання оксидів, кислот, основ і солей.

Повторити параграф 25-28.

Виконати письмово завдання 14, 18.  ст. 149.

 

Хімія 8

18.05.20

Практична робота №2 «Розв’язування експериментальних задач».

Повторити параграф 29-33.

Виконати письмово практичну роботу, ст. 213.

 

 

 

Хімія 8

20.05.20

Практичне заняття.

Розв’язування задач і вправ

 

Повторити параграф 29-39.

Виконати письмово практичну роботу ст. 207-211, завдання 2, 3, 8, 11, 13, 14, 18, 19, 23.

 

 

Хімія 8

25.05.20

Розв’язування задач і вправ.

Повторити параграф 21-39.

Ст. 210, завдання 11, 16, 20, 24;

Ст. 204 завдання 16.

 

Хімія 8

27.05.20

Підсумкове заняття.

Повторити параграф 25-39.

Ст. 199 завдання 10;

ст. 203 завдання 12;

ст. 200, завдання 12.

 

Хімія 8

21.09.20

Будова атома.

 Вивчити параграф 7, ст. 34

Виконати письмово: ст. 38 (6, 7).

 

Хімія 8

24.09.20

Ізотопи, нукліди.

Вивчити параграф 8, ст. 38

Виконати письмово: ст. 43-44 (3, 4, 5).

 

Хімія 8

28.09.20

Стан електронів у атомі.

 

Вивчити параграф 9, ст. 43

Виконати письмово: ст. 46, завдання 8.

 

Хімія 8

1.10.20

Будова електронних оболонок атомів, хімічних елементів № 1 – 20.

Вивчити параграф 10, ст. 46

Виконати письмово: ст. 50, завдання 5, 6.

                                                              
                                                                         Хімія 9 клас

Предмет
Тема  уроку
Опрацювати

Хімія 9
16.03.20
Гліцерол
Лабораторний дослід №2
Ст. 170-173
Завдання ст.173 (3-4).
Хімія 9
20.03.20
Етанова кислота
Параграф 27, ст. 179 (4-5).

Хімія 9
23.03.20
Практична робота №4. Властивості етанової кислоти.
Параграф 27, ст. 178, практична робота № 3 (описати).

Хімія 9
27.03.20
Вищі карбонові кислоти.
Параграф 28, ст. 183, завдання 4,5 письмово



Хімія 9
30.03.20
Жири, властивості жирів. Мило.
Параграф 29, записати виокремлені поняття, терміни, формули, схеми.
Малюнок 105-107,
ст. 188, завдання 4, 6, 8.
Виконати письмово в зошиті.
Цікаво знати – ст. 189.


Хімія 9
3.04.20
Узагальнення знань з підтеми: «Оксигеновмісні органічні речовини».
Ст. 190-192
Виконати в зошиті: ст. 188-189, завдання 5,7.


Хімія 9
6.04.20
Вуглеводи: глюкоза, сахароза.

Параграф 30, описати лабораторний дослід 13, ст. 194.
Ст. 197 (завдання 2, 7).
Ст. 198 (домашній експеримент).
Описати.


Хімія 9
10.04.20
Вуглеводи: крохмаль, целюлоза.
Параграф 31 (описати лабораторний дослід 14, 15; ст. 199).
Завдання 3, 5; ст. 203 домашній експеримент. Описати.

Хімія 9
13.04.20
Поняття про нітрогенновмісні органічні сполуки. Амінокислоти.
Параграф 32 до сторінки 206.
Ст. 211, повторити параграф 31.
Хімія 9
17.04.20
Білки.
Параграф 32, ст. 211, задачі 6, 7 (письмово).
Хімія 9
24.04.20
Природні і синтетичні органічні сполуки.
Вивчити параграф 33, ст. 216, завдання: 6 (письмово).
Навчальний проект за вибором, ст. 216.
Хімія 9
27.04.20
Практична робота №4 Тема: «Виявлення органічних сполук в харчових продуктах».
Ст. 211. Виконати письмово практичну роботу.
Повторити параграф 30-32.

Хімія 9
4.05.20
Природні і синтетичні органічні сполуки.
Вивчити параграф 33, ст. 216 завдання 6, обрати і виконати навчальний проект ст. 216.
Узагальнення знань ст. 216-218.


Хімія 9
8.05.20
Будова речовин, багатоманітність речовин в хімічних реакцій.

Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.
Вивчити параграф 34.
Виконати завдання параграфа.
Ст. 226 (5, 8)


Хімія 9
15.05.20
Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.
Вивчити параграф 35.
Виконати завдання 6.
Ст. 231


Хімія 9
18.05.20
Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки».

Вивчити параграф 36.
Виконати проект «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості».
Ст. 239

Хімія 9
22.05.20
Хімічна наука й виробництво в Україні.
Вивчити ст. 237-239.

Хімія 9
25.05.20
Практичне заняття.
Повторити параграф 34-36,
Виконати ст. 221 - хімічні реакції схеми перетворень.
Ст. 226 (завдання 7).

Хімія 9
29.05.20
Розв’язування розрахункових задач і вправ.
Повторити параграф 19-36.
Завдання ст. 203 (3-6).
                                                             
                                                                      Хімія 10 клас

Предмет
Тема  уроку
Опрацювати

Хімія 10
16.03.20
Крохмаль і целюлоза.
Захист проекту.
Параграф 23, ст. 111, завдання 17.

Хімія 10
19.03.20
Практична робота  №1,
Розв’язування експериментальних задач
Повторити домашнє завдання, параграф 19-23.

Хімія 10
23.03.20
Повторення і узагальнення знань.
Ст. 113-115.
Письмово самостійна робота.
Хімія 10
26.03.20
Насичені аміни.
Ст. 118-122, завдання 13 письмово.


Хімія 10
30.03.20
Ароматичні аміни. Анілін.
Проект: «Анілін – основа для виробництва барвників».
Параграф 25, виписати формулу аніліну, реакції хімічних властивостей і добування аніліну.
Ст. 126 завдання 12. Дізнайтеся більше за посиланнями в інтернеті.







Хімія 10
2.04.20
Амінокислоти. Захист проекту.
Параграф 26, записати виділені поняття, терміни, формули,- згідно завдань параграфа.

Застосуйте свої знання: ст. 129-130

Завдання 13, ст 130. Підготуйте презентації.
Дізнайтеся більше за посиланнями в інтернеті.

Виконати проект «Збалансоване харчування – запорука здорового життя» , «Виведення плям органічного походження».

Хімія 10
6.04.20
Білки. Захист проектів.
Виконати лабораторні досліди 3, 4; ст.134 (описати).
Ст. 135, завдання 9, 10 (письмово).


Хімія 10
9.04.10
Практична робота № 2: «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах».
Повторити параграф 26, 27.
Описати практичну роботу у зошитах для практичних робіт за даною темою.
Розумова розминка ст. 140 (завдання 9).

Хімія 10
13.04.20
Практична робота №1
Розв’язування експериментальних задач.
Повторити параграф 23.
Описати практичну роботу, ст. 112.

Хімія 10
16.04.20
Узагальнення знань з теми: «Оксигеновмісні органічні сполуки».
Тестовий контроль, ст. 113-115.
Повторити параграфи 15-23.

Хімія 10
23.04.20
Тестовий контроль знань.
Повторити параграф 24-27.
Виконати завдання ст. 136-138 (письмово), усно кейс – ст. 138.

Хімія 10
27.04.20
Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери.
Вивчити параграф 28, 29.
Виконати проект: «Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас».

Хімія 10
30.04.20
Каучуки, гума.
Вивчити параграф 30.
Виконати проект: «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями».


Хімія 10
4.05.20
Вплив полімерних матеріалів на довкілля і здоров’я людини. Проблеми їх утилізації контексті сталого розвитку суспільства.
Вивчити параграф 32, виконати завдання 6, ст. 163

Виконати проект: «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу».

Хімія 10
7.05.20
Синтетичні волокна, їх фізичні властивості і застосування.
Вивчити параграф 31, підготувати проект «Синтетичні волокна, їх значення та застосування у побуті та промисловості».

Хімія 10
14.05.20
Взаємозв’язок органічних речовин.

Вивчити параграф 33
виконати завдання 4, ст. 166.

Хімія 10
18.05.20
Загальні поняття про біологічно активні речовини.
Вивчити параграф 34,
виконати завдання 13, ст. 163.



Хімія 10
21.05.20
Взаємозв’язок органічних речовин.  Роль органічної хімії в розв’язанні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів. Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні.

Вивчити параграф 35-36.
Ст. 178 (завдання 12), 183 (завдання 9).
Хімія 10
25.05.20
Контрольна робота.
Ст. 183-185 (тестовий контроль).


Хімія 10
28.05.20
Навчальні проекти.
Виконати проекти:
1.      «Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні».
2.      «Доцільність і шкідливість біологічно активних добавок».


                                                                   Хімія 11 клас

Предмет
Тема  уроку
Опрацювати

Хімія 11
17.03.20
Сучасні силікатні матеріали.
Параграф 29, ст. 132, завдання 7.

Хімія 11
19.03.20
Мінеральні добрива.
Параграф 30, ст. 136, завдання 5.

Хімія 11
24.03.20
Поняття про кислотні та лужні грунти.
Параграф 31, завдання: підготувати презентацію «Грунтовно про кислі і лужні грунти», ст. 141 (6).


Хімія 11
26.03.20
Біологічне значення металічних елементів.
Параграф 33-34, завдання, ст. 151.
Творча майстерня, ст. 151, завдання 8
Посилаючись на інтернет.



Хімія 11
31.03.20
Біологічне значення неметалічних елементів.
Розв’язуванння творчих завдань різних когнітивних рівнів.
Виписати коротку характеристику зазначених у параграфі елементів.
Творча майстерня, ст. 157 завдання 8.
Застосуйте знання ст. 157 (завдання 2, 7).


Хімія 11
2.04.20
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
Параграф 35, записати і виконати завдання параграфа, малюнок 35.1, 35.2
Застосувати свої знання ст. 159 (завдання  2, 3, 4 письмово).

Хімія 11
7.04.20
Практична робота № 2.
Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.
Повторити параграф 35.
 В зошиті для практичних робіт виконати роботу за даною темою.
Ст. 160.


Хімія 11
9.04.20
Розв’язування творчих завдань різних когнітивних рівнів.
Повторити параграфи 19-35.
Виконати тест-контроль. ст.. 161-163 (письмово).
Підготувати проект за вибором. Теми – ст. 161 (над тест-контролем).


Хімія 11
14.04.20
Розв’язування творчих завдань різних когнітивних рівнів.
Повторити параграфи 19-35.
Тестові завдання  ст. 163.
Виконати проект: «Запогання негативному впливові нітратів на організм людини».



Хімія 11
16.04.20
Навчальні проекти: «Неорганічні речовини у фармації (або в домашній аптечці) і харчовій промисловості».
«Усунення тимчасової і постійної жорсткості води».
Написати дані проекти.
Повторити параграфи 19-35.


Хімія 11
21.04.20
Тематичне оцінювання.
Виконати тест-контроль: ст. 161-163.
Повторити параграф 14-35.

Хімія 11
23.04.20
Коригування знань, розвиток компетентностей.
Виконати тест-контроль: ст. 161-163.
Повторити параграф 14-35.


Хімія 11
28.04.20
Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.
Вивчити параграф 36. Ст. 168 Завдання 4 (письмово).


Хімія 11
30.04.20
Роль хімії в розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.
Вивчити параграф 37, ст. 171
Завдання 3 (письмово).


Хімія 11
5.05.20
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.
Вивчити параграф 38, ст. 176
Завдання 5 (письмово).

Хімія 11
7.05.20
Розв’язування творчих завдань.
Повторити параграф 36.
Виконати завдання параграфа.




Хімія 11
12.05.20
Навчальні проекти:
 «Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп».

Підготовка есея «Роль хімії в моєму житті».

Повторити параграф 38.
Підготувати проекти.



Хімія 11
 14.05.20
Науково-практична конференція або (не)конференція.
Воркшоп, творча майстерня, тощо.
Повторити параграф 36-38.




Хімія 11
19.05.20
Науково-практична конференція або (не)конференція.
Воркшоп, творча майстерня, тощо.
Виконати ст. 177-179.

Хімія 11
21.05.20
Повторення і узагальнення знань.
Повторити параграф 9-23.

Хімія 11
26.05.20
Розв’язування розрахункових задач і вправ.
Повторити параграф 24-38.
Виконати перетворення реакцій ст. 158
Ст 113, завдання 5.
Хімія 11
28.05.20
Підсумковий урок.
Повторити параграф  14-38.




Комментарии